سپمپوزیوم بین‌المللی «مدیریت بحران مخاطرات میراث فرهنگی در منطقۀ آسیاـ‌اقیانوسیه ــ وضعیت کنونی و مسائل (۲): مطالعۀ نمونه‌های بازیابی پس از بحران و ایجاد تاب‌آوری»

سمپوزیوم بین‌المللی مرکز فرهنگی آسیاـ‌اقیانوسیۀ یونسکو در سال ۲۰۲۲ (۲۱ـ۲۲ دسامبر، ۳۰ آذر و ۱ دی ۱۴۰۱)

 

سمپوزیوم بین‌المللی ۲۰۲۲ با عنوان «مدیریت بحران مخاطرات میراث فرهنگی در منطقۀ آسیاـ‌اقیانوسیه ــ وضعیت کنونی و مسائل (۲): مطالعۀ نمونه‌های بازیابی پس از بحران و ایجاد تاب‌آوری» در روزهای ۲۱ـ۲۲ دسامبر (۳۰ آذر و ۱ دی ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد.

مدیریت بحرانِ مخاطرات میراث فرهنگی، پروژۀ سه‌ساله‌ای در کارگاه بین‌المللی مرکز فرهنگی آسیا‌ـ‌اقیانویسۀ یونسکو است. سمپوزیوم امسال بر بازیابی پس از بحران و بازسازی تمرکز خواهد داشت و فرصتی فراهم خواهد کرد برای در میان گذاشتن تجربیات و تحلیل موضوع بازیابی پس از بحران در منطقۀ آسیاـ‌اقیانوسیه و همچنین مباحثه پیرامون چگونگی کاهش مخاطره و خسارت به میراث فرهنگی در دورۀ آرامش.

شرکت در این سمپوزیوم رایگان ولی ثبت‌نام الزامی است. لطفاً برگۀ زیر را برای آگاهی بیشتر مطالعه کنید:

https://www.nara.accu.or.jp/news/pdf/ACCU_International_Symposium_2022_Flyer.pdf?fbclid=IwAR0IgNEGi-1GuzQjXfY6TZpnj7Wm14uk4iEJYqL_09uOnbx5VboMuDwl4O4

 

خلاصۀ اطلاعات سمپوزیوم

  • زمان برگزاری: ۲۱ و ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ | ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به وقت ژاپن
  • نحوۀ شرکت: شرکت حضوری محدود به سی نفر است ولی شرکت برخط محدودیتی ندارد
  • مکان: دفتر ریاست دوره‌ای مرکز معاهدۀ نارا در شهر نارا، دفتر ریاست دوره‌ای
  • آخرین زمان ثبت نام: ۱۴ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۳ آذر ۱۴۰۱)
  • پرسش‌های خود را از طریق ایمیل در میان بگذارید: uchida@simul.co.jp

 

ثبت‌نام

برگۀ ثبت‌نام زیر را به‌صورت برخط تکمیل و ارسال کنید:

https://us06web.zoom.us/webinar/register/WN_NorBiS1GRO2wDKg4iiHJTw?fbclid=IwAR3O8dPVmTbuLT7Ano2qOy30Cd5_KinBnzPpEP_ajw4zVA3MV11M_eSs1eo

 

پیمایش به بالا